Smoothies




Smoothies är smaskens ovan en bild från förra onsdagen då J och jag myste och även unnade oss en liten cookie :)
Nu igår var det smoothies på schemat igen utan cookies mysigt!

Ikväll börjar snö6 tävlingarna känner mig inte så pepp än men det ändras nog när vi kommit in i vårt tema "Hippies" vi skall fixa lite med kostymerna sedan blir det Villan.
Jag har fixat med min overall nu och den blir fin beställde fina flaggmärke från USA de kom Jättesnabbt de är fina på ovven.

Igår firade jag och W en liten mini alla hjärtans dag eftersom jag inte kommer vara hemma på lördag det var jättemysigt jag gjorde en god middag och gav honom ett xbox spel Halo 3 det har inte kommit ännu men förhoppsningsvis tills fredag.

Strax middag sedan fixa lite Hippiehår

Kommentarer
Postat av: jen

så goda smoothies sen då! go hippies, kommer sakna våra outfits ändå!

2009-02-16 @ 14:29:43
Postat av: jen

jag veeet, inte ok alltsåhaha. men det är väl sånt man får leva med, dubbelt upp, dubbelt så kul, dubbelt så många hakor,yeah!

2009-02-20 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0