Ledighet

Fortfarande ledig jag. Den här terminen skall jag börja att ta LÅN känns sådär fast skönt att inte behöva stressa mellan jobb och plugg utan kunna fokusera mera! och så kommer jag kunna hinna DANSA mera Härligt!!! Börjas redan på söndag afrikansk dans!!! Jippie

I Helgen har jag haft det supermysigt med J som åkt norröver numera men återkommer snart igen det känns toppen tycker jag! Även fast jag absolut unnar henne ett jobb så är det trevligt att hon mellanlandar här. Vi spelade mycket spel Ticket to ride jag var helt värdelös och förlorade hela tiden men jag tyckte ändå det var ett originellt roligt spel!!

Sedan var vi med klasskompis A ut och dansade på Svenssons jag och J det var också roligt Tack brudar för en helkväll :)
Skönaste var nog badet kl 04.30 eftersom det var så svinigt kallt ute att man tappat känseln i låren dock hade jag inte ens kjol/klänning utan ordentlig i jeans men men så blir det. Kanon med ett bad då!
Sambon min har kommit hem från syster i allra södraste Sverige han tycker att det är Kallt här vilket det också är men skönt med riktigt vinter och inte slaskskit hela tiden.

Imorgon flyttar min syster söderöver men hon skall komma hem lite då och då tur det! Hon har fått jobb som livsmedelsinspektör i en liten kommun i Småland. Blir nog bra hippas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0