Bokångest

Imorse när jag vaknade och låg i sängen kändes det lite konstigt i nån microsekund innan jag insåg vad problemet var, då spred sig en stor tomhet i mig och jag suckade tungt.

Jag läste nämligen ut en bra bok igår, sista boken i en serie dessutom. Ioförsig får jag skylla mig själv lite som slukar en bok på 600 sidor på en dag när jag dessutom har fel lins i fel öga. Istället borde jag tvinga mig själv att bara läsa 50 sidor i taget och sedan spara den underbara boken men jag lär mig aldrig jag kan inte motstå boken ifråga. Sambon min tyckte nog att jag var tråkigast i världen igår när jag bara läste och endast svarade -Mmmm på allting han sade. Känns lika tomt varenda gång man snubblar över en bra bok och sen tar den slut, de måste alltid ta slut.

Hårt Liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0